.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نزدیکی فوتی‌های کرونایی مرداد به روز‌های سیاه اسفند ٩٨
درگذشتگان کرونایی بابل به روز‌های سیاه اسفند ۹۸ نزدیک شده است.

به گزارش شمال نیوز، سیدعلی رحیمایی سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری بابل گفت: متأسفانه خدمات درگذشتگان کرونایی بابل به روز‌های سیاه اسفند ۹۸ نزدیک شده و از تعداد خدمات کرونا یا مشکوک به کرونا فروردین ۹۹ عبور کرده است.

او افزود:مرداد ماه هنوز به پایان نرسیده ولی متاسفانه تعداد خدمات ارائه شده در سازمان آرامستان‌ها رکورد هفده ماه گذشته را شکسته است.

رحیمایی گفت:افزایش تعداد درگذشتگان، پایین آمدن سن درگذشتگان کرونایی یا فوت بعضا خانوادگی بر اثر کرونا در فاصله بسیار کم از یکدیگر، شرایط روحی سختی را علاوه بر شرایط سخت کاری به پرسنل آرامستان‌ها تحمیل کرده است.

او افزود: ارائه خدمات به خانواده‌ها و شرعیات درگذشتگان (تغسیل، تکفین، تدفین) و (حمل و نقل و دادپزشک) روز‌های سختی را قهرمانان خاموش آرامستان‌ها پشت‌سر گذاشته و همچنان در شرایط بحرانی و بدون تعطیلی و حتی ناچار به افزایش ساعت کار در ایام تعطیل هستند.

رحیمایی گفت:از شهروندان و خانواده‌های متوفیان رعایت شیوه نامه‌ها و عدم تجمع در آرامستان‌ها برای کاهش شیوع بیماری منحوس کرونا دلتا همچنان مورد انتظار است و همکاری و همراهی خانواده‌ها دراین روز‌های بحرانی تقدیر می‌شود.

سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری بابل افزود:ضمنا برای رفاه خانواده‌های داغدار و همشهریان محترم شماره تلفن ۳۲۲۲۹۱۱۶ از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ عصر و یا شماره ۱۵۳٠ بصورت ۲۴ ساعته (مجتمع ملکوت سازمان آرامستان‌های شهرداری بابل) آماده پاسخگویی است.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.